Bij RIBW Arnhem & Veluwe Vallei gaan we zorgvuldig te werk. Desondanks kan er wel eens iets mis gaan. Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over onze regelingen. Of over het doen en laten van een van de medewerkers. Daarom hebben we een klachtenregeling* opgesteld. Als u een klacht heeft, zoeken we samen naar een oplossing.
Het is niet altijd gemakkelijk om een klacht in te dienen. U kunt zich daarom laten helpen door iemand die u vertrouwt. Ook kunt u de cliëntenconsulent om hulp vragen. Zij kan u helpen bij het indienen van de klacht maar kan u ook ondersteunen tijdens bemiddelingsgesprekken. De cliëntenconsulent is er om u te steunen.
RIBW Arnhem & Veluwe Vallei vindt het belangrijk dat een klacht zo snel mogelijk wordt opgepakt. Maar het is ook belangrijk dat u zelf kiest welke weg u bewandelt. Deze hoeft u niet te volgen. U kunt u bijvoorbeeld ook rechtstreeks wenden tot de klachtenfunctionaris of de klachtencommissie.
Cliëntenconsulent
Marianne van der Heijden
06 - 51 49 93 29 / 026 - 442 42 36
E: m.vanderheijden@ribwavv.nl
Klachtenfunctionaris
Elsbeth Leppink
06 – 53 88 54 59
E: elsbethleppink@adviespuntzorgbelang.nl
Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur
Wilt u meer informatie over de klachtenroute? Klik dan hier.
Wilt u een klacht indienen? U kunt het formulier hier downloaden.
Wilt u meer lezen over het klachtenreglement? Dat kan hier.
Wilt u de jaarverslagen van de klachtencommissie lezen? Kijk dan op deze pagina.
*Deze klachtenregeling is door RIBW Arnhem & Veluwe Vallei samen met RIBW Nijmegen & Rivierenland opgesteld. Ook de klachtenfunctionaris werkt voor beide RIBW’s.